utorak, 10. siječnja 2023.

11 godina sa Winx CLUB Magazinom!

 


Ćao, Winxeri! Ne mogu da vjerujem razlog zbog kojeg vam se javljam nakon svih ovih godina, a to je 11. rođendan ovog Bloga!!!! Jednostavno ne mogu da vjerujem da je prošlo 11 godina kako sam počela pisati na ovom Blogu. Kada čitam svoje stare postove ili se prisjećam vremena kad je ovaj Blog bio centar mog života (ne pretjerujem), rekla bih da je to bilo prije 100 godina- mnogo sam se promijenila u ovih 11 godina i čini mi se da je ovaj Blog vodila potpuno druga osoba. Kad bih imala priliku da nešto kažem sebi na dan kad sam započela pisati ovaj Blog, samo bih se željela zahvaliti na svih uspomenama koje ću zauvijek čuvati u svom srcu!
Budući da sam tu i nisam sigurna koliko osoba će ikad pročitati ovaj post, ali ako je neko slučajno naišao na ovaj Blog, prešao neke stare i postove i sad se zaustavio na ovom; ili pak neko ko je bio tu 2012.godine kad sam bila aktivna na ovom Blogu i možda smo se čak i upoznali i slučajno je upisao adresu moga Bloga da vidi da li sam slučajno pisala ovdje u skorije vrijeme- želim da vam napišem neke novosti o svom životu i šta se sad događa sa mnom!
Trenutno imam 23 godine i nalazim se na jednoj velikoj raskrsnici u svom životu. Upravo sam diplomirala kriminologiju i pripremam se za Policijsku akademiju. Nisam sigurna u kojem odjelu bih voljela raditi i gdje je to moguće, smatram da će se sve nekako posložiti na svoje kada za to dođe vrijeme, jer tako uvijek bude. 2022.godina je bila najnezaboravnija godina za mene. Osim što sam završila fakultet, mnogo toga se izdogađalo, pozitivnog ali nažalost i negativnog. Sve u svemu, drago mi je što sam ostavila tu godinu iza sebe, kao i mnoge osobe... Ne bih voljela detaljno da pišem o određenim situacijama ovdje, ali posljednjih par dana sam blokirala mnoge misli kako ne bih morala da se suočim sa nekim stvarima, mislim da povratak na ovaj Blog ima pozitivan utjecaj na mene, jer sam se prisjetila koliko brzo vrijeme teče i kako malo vremena imamo da radimo na svojim snovima!
Ali općenito, jako sam zadovoljna sa svime što sam uradila u posljednjih nekoliko godina i drago mi je što mogu to podijeliti sa vama :)
Iako imam 23 godine, crtići su i dalje veliki dio mog života... Kad sam pisala ovaj Blog uvijek sam mislila da se ljubav prema crtićima negdje zagubi, ali to nije tako. U životu ne moraš izgubiti neke stvari da bi druge dobio, jednostavno se možeš... ažurirati? Nemojte me pogrešno shvatiti, ja volim gledati i horore i druge vrste filmova i serija, ali na kraju sedmice nakon 5 ispita i 12 neprespavanih noći, lijepo je upaliti crtić i ne misliti ni o čemu. Dok sam pripremala završne ispite na fakultetu, pogledala sam obje sezone World of Winx i obje sezone Fate: The Winx Saga (mislim da je 2.sezona izašla nakon ispita). Jako mi je žao što je Netflix otkazao obje serije (Mislim da je Netflix najgora stvar koja se desila Winx-u od Nickelodeona). WoW je bila malo djetinjasta, ali kraj 2.sezone je imao zanimljiv zaplet i očekivala sam da će 3.sezona poprimiti neki ozbiljniji format i ozbiljniju priču. Fate 1.sezona je bila zanimljiva, jedini problem je bio to što ni u jednom trenutku nisam imala osjećaj da gledam Winx. Kad je 1.sezona izašla napisala sam svoju recenziju ovdje na Blogu, a za 2.sezonu nisam imala neku želju da pišem, ali budući da sam tu, samo bih željela reći da mi se svidjelo to što je 2.sezona započela u istom tonu kao i 1.sezona, ali je s vremenom počela da se razvija u nešto što bi jednog dana moglo da bude Winx... Iz tog razloga mi je žao što nećemo vidjeti 3.sezonu, mislim da je imala veliki potencijal da postane nešto čime bi fanovi Winx-a bili zadovoljni.
Pročitala sam negdje da se trenutno radi na spin-off Winx crtiću i novom live-action filmu. Naravno da oba projekta nestrpljivo iščekujem i bit ću prva u redovima za karte!!!
Prije nego što se pozdravim sa vama, želim da izrazim koliko mi je žao što više nisam ni sa kim u kontaktu od svojih prijatelja sa Blogova. Dok sam išla u srednju školu, ponekad bih se čula sa 2-3 osobe, ali nažalost s vremenom smo se prestali čuti i jako mi je žao, jer bez obzira na sve, kada se sjetim starog društva ovdje, uvijek se bude lijepe uspomene. 
Kao što znate ja više nisam aktivna na ovom Blogu i naravno da više nikad neću biti, ali to ne znači da s vremena na vrijeme neću doći tu da napišem koji post, možda za koji mjesec, možda za koju godinu, ali jedno je sigurno, uvijek ću se vratiti i zaviriti u ovaj magični kutak mog djetinjstva <3 Ko zna, možda jednom napravim i 3.magazin- možda za 20.godišnjicu? xd
Želim da se zahvalim svima koji pročitaju ovo! Naravno da cilj mog pisanja ovdje više nije bolja statistika ili aktivni pratitelji, ali se zahvaljujem svima onima koji posjete ovaj Blog, jer s tim moje vrijeme i trud uloženi u ovaj Blog još uvijek znače nešto... nekome. Ukoliko ste pročitali ovaj post i želite da podjelite neku priču o tome zašto vam je Winx promijenio život ili ako imate neku priču o tome kako ste došli na ovaj Blog, slobnodno napišite komentar, prije ili kasnije ću ga pročitati i uvijek me obraduje kada neko napiše kako je nekad davno pratio ovaj Blog i drago mu je što sam ja još uvijek tu (ponekad).
To bi bilo sve od mene za danas. Nisam sigurna kad ću vam opet pisati, ali do tad mi se čuvajte, borite za ono u šta vjerujete i svim onim osobama koje vam nešto znače, dadnite do znanja koliko vam znače. Volim vas puno <3 
Iiiiiiiiiiii.......... Sretan 11.rođendan Winx Club Magazin. Hvala ti na svemu <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

1 komentar:

  1. Pa draga Aida baš sam se obradovao nemaš pojma koliko. Nadam se da se sjećaš mene. Volim jako tvoj blog i baš mi je danas došla ideja da posjetim kad ono novi post. Pronalazim se u potpunosti u tvom tekstu, evo ja imam sada 21. godinu i još uvijek ludim za Winxom, starim crtićima, Anime i sve što sam nekad volio. Baš prošle godine pogledah Winx od početka do kraja sve sezone i divno je prisjetiti se pogotovo prve 4 sezone. Sad sam i ja na fakultetu, preselio sam se u Sarajevo. Drago bi mi bilo čuti se s tobom i razgovarati nakon duže vremena. Nisam još pogledao Winx Sagu, ali mislim da moram obavezno, iako mi je žao što je otkazana 3. sezona. Možda bude neki film, ili neka nova dobra spin off sezona. Ko zna 😊. Sad generalno Winxice imaju preko 30 godina (ja mislim), pa bi ih bilo zanimljivo vidjeti u nekom starijem, zrelom izdanju. Puno pozdrava ti šaljem. ❤️

    OdgovoriIzbriši